TASR/Marko Erd
StoryEditor

Prečo sa oneskoril začiatok výstavby obchvatu?

25.07.2018, 00:00
Podľa ministra dopravy môže meškať aj niekoľko mesiacov.

Obchvat Bratislavy narážal už od začiatku na viaceré problémy.

Meškali stavebné povolenia, projekt sa dodatočne menil aj protestovali voči nemu aktivisti.

Kombinácia týchto faktorov mala za následok 1,5-ročné omeškanie jeho výstavby a práce na ňom tak začali až v roku 2018.​

Pôvodne sa pritom ako konečný termín uvádzal rok 2020.

Minister dopravy Árpád Érsek v polovici júla uviedol, že výstavba obchvatu môže meškať aj niekoľko mesiacov.

Omeškanie môže podľa neho nastať na diaľnici D4 v časti mostu cez Dunaj aj napojenia diaľnice D4 na D1.

Výstavba rýchlostnej cesty R7 by mala byť však jednoduchšia.

01 - Modified: 2024-05-09 10:42:17 - Feat.: - Title: Nový druh križovatky na Slovensku: Znižuje rýchlosť áut a zámerne ich obmedzuje​ 02 - Modified: 2024-05-06 11:50:00 - Feat.: - Title: Chorvátsko nasadilo bič na nezodpovedných vodičov. Nové radary netrestajú iba rýchlosť 03 - Modified: 2024-05-05 15:00:51 - Feat.: - Title: Na časti D2 za Kútmi smerom do Bratislavy bude prejazdný len jeden pruh 04 - Modified: 2024-05-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Rysuje sa konečný účet za našu najdrahšiu diaľnicu. Každý kilometer tunela vyjde na 100 miliónov eur 05 - Modified: 2024-05-02 11:50:00 - Feat.: - Title: Stopka pre inváziu čínskych elektromobilov: EÚ by musela uvaliť mimoriadne vysoké clá
menuLevel = 2, menuRoute = focus/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = focus, homepage = false
09. máj 2024 17:54