Roger FedererReuters
StoryEditor

Značka Federer zdražie po víťazstve o milióny

30.01.2017, 23:00
Autor:
(vtr)(vtr)

Päťročné čakanie na zisk osemnásteho grandslamového titulu sa Rogerovi Federerovi vyplatí. Víkendový triumf na Australian Open bude znamenať rapídne zvýšenie marketingových príjmov. Podľa údajov z rebríčka Forbes predstavovali už vlani 60 miliónov dolárov – čo je najviac zo všetkých športovcov. „Bonusy za zisk grandslamu budú v jeho sponzorských zmluvách predstavovať milióny dolárov,“ povedal pre HN český tenisový manažér Karel Tejkal.

Podľa neho už málokto veril, že sa Federer opäť dočká triumfu na niektorom z turnajov veľkej štvorky. O to vyššie prémie za jeho získanie môže mať. V súčasnosti je legenda tvárou značiek ako Nike, Rolex, Mercedes-Benz, Moët & Chandon či Wilson. „A noví záujemcovia zaplatia výrazne viac ako pred rokom,“ dodal Tejkal.

01 - Modified: 2024-05-21 22:00:00 - Feat.: - Title: HBO Max sa zmenilo na Max. Ponúka viac obsahu, ale za vyššiu cenu 02 - Modified: 2024-05-17 05:30:00 - Feat.: - Title: Prečo nie je dobrý nápad vstať od počítača a vybehnúť na maratón? Odborník označil najčastejšie chyby bežcov 03 - Modified: 2024-05-11 12:23:16 - Feat.: - Title: Karate: Slovenská reprezentantka Bakoš Suchánková získala na ME zlato v kumite do 61 kg 04 - Modified: 2024-05-22 14:00:51 - Feat.: - Title: Relácia ELEMENTY ženy: Rastislav Magna o 3D analýze chodidla a prečo funkčnosť tenisiek nepodceňovať 05 - Modified: 2024-05-07 09:00:23 - Feat.: - Title: Šport pomáha ľuďom objavovať skryté rezervy a potenciál
menuLevel = 1, menuRoute = slovensko, menuAlias = slovensko, menuRouteLevel0 = slovensko, homepage = false
24. máj 2024 02:56