Pandémia preniesla mnoho činností do online priestoru, deti sa zrazu učili dištančne. Medzi nimi boli aj deti s autizmom, pre ktoré bol takýto prechod ťažký a komplikovaný.
Liečebná pedagogička z Artistického centra Andreas Oľga Rajecová vysvetľuje, že činnosti, ktoré spadajú pod školstvo, boli aj u nich pozastavené.
„Diagnostika, rediagnostika a tvorba individuálnych vzdelávacích plánov boli pozastavené. Sociálne služby, ktoré poskytujeme, ako špeciálne sociálne poradenstvo a sociálnu rehabilitáciu, prebiehali. Tie boli pozastavené len počas prvej vlny na dva mesiace,“ dodáva.
Počas týchto dvoch mesiacov sa snažili poskytovať podporu cez online priestor. Pri deťoch, ktoré majú de...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.