StoryEditor

Len 200 vlakov za deň. Kapacita hlavnej stanice je malá a v hre je ďalšie škrtanie

03.06.2021, 18:24
Posledná štúdia ukázala, aký je najpravdepodobnejší scenár.

Pred piatimi rokmi bolo na hlavnej stanici tesno. Štát vtedy prenechal dopravu medzi Bratislavou a Košicami žltým vlakom RegioJetu.

Tie však nevedeli splniť sľubované kapacity, nebola im totiž sprístupnená jediná koľaj, ktorá by im to umožnila. To, že poloha a možnosti na rozširovanie nie sú práve najšťastnejšie, nie je...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-09 10:42:17 - Feat.: - Title: Nový druh križovatky na Slovensku: Znižuje rýchlosť áut a zámerne ich obmedzuje​ 02 - Modified: 2024-05-08 17:00:00 - Feat.: - Title: KVÍZ: Čo všetko viete o hlavnom meste Slovenska? Otestujte sa 03 - Modified: 2024-05-09 08:00:00 - Feat.: - Title: Z bratislavského nábrežia sa stane raj pre milovníkov relaxu. Priamo na Dunaji vznikne nová verejná sauna 04 - Modified: 2024-05-06 09:02:29 - Feat.: - Title: Realitný boom v Bratislave: Dopyt po novostavbách v hlavnom meste výrazne vzrástol 05 - Modified: 2024-05-06 08:29:55 - Feat.: - Title: Na časti D2 za Kútmi smerom do Bratislavy je prejazdný len jeden pruh
menuLevel = 1, menuRoute = slovensko, menuAlias = slovensko, menuRouteLevel0 = slovensko, homepage = false
10. máj 2024 08:05