StoryEditorTriky obchodníkov? Vyšpekulované zľavy či zámerné umiestňovanie výrobkov
Spotrebitelia na Slovensku sú výnimoční v tom, že veľmi dobre reagujú na reklamu.
Slovákov oslovuje reklama viac, než je to bežné v iných štátoch. Podľa Ľubomíra Drahovského, analytika z prieskumnej agentúry Terno, napríklad naši susedia Česi sa až natoľko neriadia reklamou ako my, Slováci. Majú od nej väčší odstup.
Druhé špecifikum našich spotrebiteľov je podľa neho názorová regionálna rozdielnosť na Slovensku. Úplne inak sa pozerá na ponuku obchodu spotrebiteľ, ktorý má v peňaženke viac peňazí a žije v ekonomicky silnejšom regióne, a inak ten, kto ich má menej. „Tomu sa obchod logicky a rozumne prispôsobuje. V slabších regiónoch nie je v pôsobení na zákazníka hlavnou zbraňou reklama produktu, ale reklama ceny,“ hovorí Drahovský.
Veda, ktorá sa zaoberá tým, ako pracovať s cenou a...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2007-01-29 09:49:55 - Feat.: 0 - Title: Fico hľadá svojho nástupcu
01 - Modified: 2024-06-01 08:30:00 - Feat.: - Title: VIDEO V Česku majú chodník korunami stromov, na ktorý sa ten slovenský ani zďaleka nechytá. V jeho okolí je totiž naozaj les
02 - Modified: 2024-05-31 15:02:00 - Feat.: - Title: Česko by uvítalo spoločnú stratégiu NATO na zadržiavanie Ruska, tvrdí Lipavský
03 - Modified: 2024-05-31 11:24:25 - Feat.: - Title: Českému prezidentovi Petrovi Pavlovi klesla dôvera, väčšina ľudí oceňuje jeho reprezentáciu v zahraničí
04 - Modified: 2024-05-31 07:50:16 - Feat.: - Title: Česká ekonomika medziročne vzrástla o 0,2 percenta, štatistický úrad zhoršil odhad
05 - Modified: 2024-05-30 20:56:40 - Feat.: - Title: NATO musí byť odhodlané investovať do obrany, povedal Pavel ministrom