Aký prívlastok by ste dali prvým mesiacom tohto roka z hľadiska výkonnosti stavebného sporenia?
Nazval by som ich prekvapivé. Po zmenách, ktoré nastali od začiatku januára, sme predpokladali, že počet nových klientov, ktorí si uzatvoria zmluvu o stavebnom sporení, bude mierne klesať, respektíve v najlepšom prípade stagnovať. Opak je však pravdou. Pozitívne nastavenie podmienok pre klientov znamená 10-percentný nárast počtu nových zmlúv o stavebnom sporení za prvý kvartál tohto roka oproti vlaňajšku. Zatiaľ najúspešnejší bol február, keď sme uzatvorili vyše 11-tisíc nových zmlúv.
Čo sa pod tento záujem ľudí podpísalo najviac?
Zrejme najsilnejším ťahákom bola zmena produktových podmienok. Vedeli sme, že novinky v zákone sa dotknú viacerých klientov, preto sme nastavili produkt tak, aby bol stále atraktívny a pre ľudí užitočný. Preto stále môžu zmluvy o stavebnom sporení uzatvárať s výrazným úrokovým bonusom, v prvom roku až 7,5 percenta. Ani v ďalších rokoch sporenia nie je bonus na zahodenie. Zároveň však posilňujeme svoju klientsku základňu, keďže zvýhodnenie platí pri optimálnom šesťročnom cykle sporenia. ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.