StoryEditor

Obchodné domy v USA už nelákajú, značky stavajú na letiská

26.07.2019, 00:00

Obchodné domy sú minulosťou, kamenné obchody ako-tak prežívajú. Teda aspoň v USA. Veľké značky ako Moncler, Jack Daniel 's, Colgate a Estée Lauder sa tak snažia byť viac na očiach na letiskách po celom svete, kde cestujúci pri čakaní na svoj let impulzívne nakupujú.


Napríklad výrobca Colgate tento mesiac kúpil značku luxusnej starostlivosti o starnúcu pleť Filorga, ktorá je na letiskách veľkým hráčom. Podľa šéfa Colgate Noela Wallacea to firme pomôže dostať sa do rýchlo rastúceho preda...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-08 06:55:00 - Feat.: - Title: USA pozastavili dodávku viacúčelových bômb pre Izrael 02 - Modified: 2024-05-08 05:45:25 - Feat.: - Title: Proces s Trumpom v kauze prechovávania tajných dokumentov odložili 03 - Modified: 2024-05-07 21:43:17 - Feat.: - Title: Provizórny prístav pre Pásmo Gazy je hotový. Čaká sa na inštaláciu, oznámil Pentagon 04 - Modified: 2024-05-07 20:50:19 - Feat.: - Title: Americké akcie uzavreli bez väčších zmien. Posilnil dolár 05 - Modified: 2024-05-07 20:03:48 - Feat.: - Title: Musia ostať otvorené. Biely dom kritizuje uzavretie hraničných priechodov do Pásma Gazy
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
08. máj 2024 23:55