Ojazdené naftové autá sa budú presúvať zo západnej Európy k nám.Reuters
Viac spoplatnených úsekov ciest môže byť likvidačných pre menšie logistické spoločnosti.
Veľké kamióny aj menšie zásobovacie vozidlá. Spoločnosti, ktoré na prepravu tovaru po nemeckých trasách využívajú autá s vyššou hmotnosťou ako 7,5 tony, sa budú musieť pripraviť na vyššie náklady. Nemecko totiž rozširuje svoju sieť spoplatnených ciest na 40-tisíc kilometrov. To je viac ako dvojnásobok dĺžky, ktorú mali cesty s mýtnym poplatkom doteraz.
Už teraz musia spoločnosti svojim vodičom na týchto trasách vyplácať nemeckú minimálnu mzdu vo výške 8,84 eura na hodinu v hrubom. Ďalšie peniaze pre Nemecko by tak mohli výrazne uškodiť menším slovenským dopravcom....
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-06-02 21:55:42 - Feat.: - Title: Nemecké podnikateľské zväzy zdôraznili význam Únie pre prosperitu krajiny
02 - Modified: 2024-06-02 19:27:02 - Feat.: - Title: Scholz nebude tolerovať akékoľvek politické násilie. Nepodceňujte nás, odkázal prípadných páchateľov
03 - Modified: 2024-06-02 16:15:13 - Feat.: - Title: Nemecko uľahčilo cudzincom z krajín mimo EÚ prístup na svoj trh práce
04 - Modified: 2024-06-02 11:42:25 - Feat.: - Title: Na juhu Nemecka kolabuje kvôli povodniam doprava, pri záchrane ľudí prišiel o život hasič
05 - Modified: 2024-06-02 07:15:41 - Feat.: - Title: V Nemecku sa pri zrážke s autobusom zranilo 14 ľudí, na juhu sa vykoľajil vlak