StoryEditor

Nesrovnal chce električku do Viedne. Odborníci jeho nápad zmietli zo stola

19.07.2017, 22:52
Podľa odborníkov je potrebné riešiť iné projekty a nie nostalgiu. Cestu medzi metropolami cez Hainburg nepovažujú za rentabilnú.

Obnovenie pôvodnej trasy viedenskej električky je reálne. Aspoň podľa vedenia Bratislavy. Primátor Ivo Nesrovnal hovorí, že vzhľadom na očakávaný nárast dôležitosti sa už znovu zaviedli niektoré linky, napríklad Parndorf – Kittsee – Bratislava. „Obnova bývalej linky Viedeň – Hainburg – Wolfsthal – Bratislava sa zdá byť zaujímavou možnosťou pre budúcnosť,“ píše primátor v newsletteri adresovanom Petržalčanom. Nápad obnoviť trať, ktorá sa prestala využívať po druhej svetovej vojne, ešte nemá ani štúdiu realizovateľnosti.


Spojov máme dosť
Odborníci však nad návratom viedenskej električky krútia hlavou. Exriaditeľ Železničnej spoločnosti Slovensko Pavel Kravec hovorí, že v prvom r...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-07 13:10:52 - Feat.: - Title: Na Viedenskej univerzite si demonštranti vytvorili protestný tábor 02 - Modified: 2024-05-06 11:50:00 - Feat.: - Title: Chorvátsko nasadilo bič na nezodpovedných vodičov. Nové radary netrestajú iba rýchlosť 03 - Modified: 2024-05-05 15:00:51 - Feat.: - Title: Na časti D2 za Kútmi smerom do Bratislavy bude prejazdný len jeden pruh 04 - Modified: 2024-05-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Rysuje sa konečný účet za našu najdrahšiu diaľnicu. Každý kilometer tunela vyjde na 100 miliónov eur 05 - Modified: 2024-05-02 11:50:00 - Feat.: - Title: Stopka pre inváziu čínskych elektromobilov: EÚ by musela uvaliť mimoriadne vysoké clá
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
08. máj 2024 22:25