StoryEditor

Železnice zrýchľujú trať za 95 miliónov. Iba na papieri

07.07.2017, 00:00
Na rýchlosť 160 km/h nestačí modernizovať koľaje, potrebný je aj európsky vlakový zabezpečovací systém, ktorý nebude.

Z pohľadu obyvateľov na východ od Žiliny ide o prelomový krok. Po prvý raz by aj na tomto území mohli jazdiť vlaky až 160-kilometrovou rýchlosťou. Aspoň v teoretickej rovine. Samotná modernizácia 12-kilometrového úseku Poprad – Lučivná za 96 miliónov eur však bude mať menší prínos...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-06 11:50:00 - Feat.: - Title: Chorvátsko nasadilo bič na nezodpovedných vodičov. Nové radary netrestajú iba rýchlosť 02 - Modified: 2024-05-05 15:00:51 - Feat.: - Title: Na časti D2 za Kútmi smerom do Bratislavy bude prejazdný len jeden pruh 03 - Modified: 2024-05-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Rysuje sa konečný účet za našu najdrahšiu diaľnicu. Každý kilometer tunela vyjde na 100 miliónov eur 04 - Modified: 2024-05-02 11:50:00 - Feat.: - Title: Stopka pre inváziu čínskych elektromobilov: EÚ by musela uvaliť mimoriadne vysoké clá 05 - Modified: 2024-04-30 07:46:35 - Feat.: - Title: V tomto roku pribudne málo diaľnic, aj tie sú ohrozené. Na severe sú termíny neisté, množia sa problémy
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
09. máj 2024 02:20