Rozhovor.
Pred dvomi rokmi ste povedali, že reťazce predávajú na Slovensku takú nekvalitu, akú by si nedovolili predávať v žiadnej krajine pôvodnej EÚ-15. Stále si to myslíte?
Filozofia obchodných reťazcov je stále postavená na tom, že kupujú najlacnejšie tovary, snažia si urobiť čo najvyššiu maržu a nemajú extra záujem o slovenské výrobky. Podľa našich údajov o predaji potravín za druhý polrok 2013 však musím povedať, že podiel slovenských potravín v obchodoch sa zvýšil zo 47 na 54 percent. Takže ten trend je už nastúpený, ale stále to nedosahuje úroveň 80 percent.
Zvýšila sa...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2006-03-30 22:00:00 - Feat.: 0 - Title: Francúzsky pracovný džihád
01 - Modified: 2024-05-10 13:55:54 - Feat.: - Title: Nové výsledky reťazcov s potravinami: značka, ktorá stavila na online predaj, prekonala tradičného hráča
02 - Modified: 2024-03-01 17:35:27 - Feat.: - Title: Slováci musia na potravinách šetriť. Mesačne im z rozpočtu ukroja výrazne viac, ako iným Európanom
03 - Modified: 2024-02-16 17:14:38 - Feat.: - Title: Bitka reťazcov na Slovensku: Lidl pritvrdil, Billa aj Jednota sú pre novú taktiku v pozore
04 - Modified: 2024-02-07 23:00:00 - Feat.: - Title: Biedronka spustila útok proti Lidlu. V Poľsku ukázala, že na americkú taktiku sa môžu pripraviť aj Slováci
05 - Modified: 2024-02-06 14:28:46 - Feat.: - Title: „Férová cena v retaile je mŕtva.“ Slováci zrazili výdavky, doplatil na to aj známy nábytkár