Železničná trať Bratislava - KomárnoTASR/L. Vallach
Z fondu obnovy pôjdu peniaze v doprave najmä na železnice. Očakáva sa nákup ekologických vozidiel aj elektrifikácia.
Máme ich 3 629 kilometrov, ale elektrinou nie je pokrytá ani polovica. Železničné trate na Slovensku však teraz čaká modernizácia za 700 miliónov. Hovorí o tom uniknutá verzia plánu obnovy, ktorý minister financií Eduard Heger poslal do Bruselu. Z dokumentu vyplýva, že do roku 2026 pribudnú troleje na nových 30 kilometroch. Ak sa to podarí, dostaneme sa aspoň na európsky premier pokrytia. Že v našich podmienkach nejde o malú porciu, potvrdzuje aj fakt, že elektrifikácia posledných 30 kilometrov nám trvala až 20...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-29 22:17:58 - Feat.: - Title: Dôležitý dopravný uzol na severe mieri k míľniku. Kľúčový most však blokuje stanica miestneho podnikateľa
02 - Modified: 2024-04-28 22:00:00 - Feat.: - Title: Dôležitý dopravný uzol na severe mieri k míľniku. Kľúčový most však blokuje stanica miestneho podnikateľa
03 - Modified: 2024-04-30 05:23:24 - Feat.: - Title: Obchvat Žiliny či 160-ka do Košíc. Toto sú najdrahšie projekty, ktoré nám pomohol zaplatiť Brusel
04 - Modified: 2024-04-19 11:31:18 - Feat.: - Title: Fico sa obracia na Čínu. Chce tam získať zdroje na dva veľké dopravné projekty
05 - Modified: 2024-04-04 10:28:33 - Feat.: - Title: Všetko pre stabilné ceny. Rusko v marci znížilo vývoz benzínu po železnici na polovicu