StoryEditor

Násyp v Jarovciach idú sanovať. Boja sa počasia

06.10.2020, 00:00
Spoločnosť D4R7 Construction, ktorá stavia bratislavský obchvat, očakáva, že by sa práce mohli rozbehnúť čoskoro.

Koniec roka 2020. Taký bol pôvodne plánovaný termín dokončenia nultého obchvatu. Tento scenár je však pre rôzne faktory nereálny. Jedným z nich je aj problematický úsek D4 pri Jarovciach, kde prestali stroje pracovať ešte vlani v lete.

Sanácia násypu
Dôvodom je nebezpečný materiál, ktorý odhalil ekoaudit ministerstva dopravy z minulého roka. Analýza Slovenskej technickej univerzity potvrdila, že v niektorých častiach je stavebnina aj v rozpore s viacerými normami.


Práve na riešenie tohto problému dostal zhotoviteľ, spoločnosť D4R7 Construction, povolenie od príslušného orgánu. „Špeciálny stavebný úrad povolil koncesionárovi kroky na sanáciu na...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-09 19:57:05 - Feat.: - Title: Nikaragua zrušila zmluvu o výstavbe prieplavu medzi dvoma oceánmi 02 - Modified: 2024-05-09 10:42:17 - Feat.: - Title: Nový druh križovatky na Slovensku: Znižuje rýchlosť áut a zámerne ich obmedzuje​ 03 - Modified: 2024-05-06 11:50:00 - Feat.: - Title: Chorvátsko nasadilo bič na nezodpovedných vodičov. Nové radary netrestajú iba rýchlosť 04 - Modified: 2024-05-05 15:00:51 - Feat.: - Title: Na časti D2 za Kútmi smerom do Bratislavy bude prejazdný len jeden pruh 05 - Modified: 2024-05-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Rysuje sa konečný účet za našu najdrahšiu diaľnicu. Každý kilometer tunela vyjde na 100 miliónov eur
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
12. máj 2024 21:29