StoryEditor

Ďalšia koľaj do Komárna bude stáť trištvrte miliardy

13.07.2020, 00:00
Jediný neelektrifikovaný úsek smerujúci do hlavného mesta má dostať aj troleje a vyššiu maximálnu rýchlosť do 160 kilometrov za hodinu.

Ešte pred dekádou ho využívalo 800-tisíc ľudí ročne. Potom štát 95-kilometrový železničný úsek Bratislava – Komárno zveril priamym zadaním súkromníkovi, ktorý dnes obsluhuje päťnásobok cestujúcich. RegioJetu sa však končí zmluva, a tak jednu z najvyťaženejších tratí čaká súťaž. A...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-29 14:00:00 - Feat.: - Title: Aplikácia, ktorú potrebuje každý študent. Vďaka nej zistíš, na ktoré vlaky sú už bezplatné lístky vypredané 02 - Modified: 2024-04-29 22:17:58 - Feat.: - Title: Dôležitý dopravný uzol na severe mieri k míľniku. Kľúčový most však blokuje stanica miestneho podnikateľa 03 - Modified: 2024-04-28 22:00:00 - Feat.: - Title: Dôležitý dopravný uzol na severe mieri k míľniku. Kľúčový most však blokuje stanica miestneho podnikateľa 04 - Modified: 2024-04-30 05:23:24 - Feat.: - Title: Obchvat Žiliny či 160-ka do Košíc. Toto sú najdrahšie projekty, ktoré nám pomohol zaplatiť Brusel 05 - Modified: 2024-04-19 11:31:18 - Feat.: - Title: Fico sa obracia na Čínu. Chce tam získať zdroje na dva veľké dopravné projekty
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
02. máj 2024 08:58