Tunel Višňové sa začal raziť pred 20 rokmi. Po tom, čo štát zo stavby „vykázal“ pôvodné konzorcium, hľadá nového staviteľa.TASR
Privádzač bez tunela Višňové zaťaží dopravu v meste. Obyvatelia metropoly severu si chcú vydobyť zmiernenie dosahov.
Tunel Višňové, železničný uzol či diaľnica D3. Tri projekty vo výške stoviek miliónov by mali zo Žiliny a jej okolia urobiť v najbližšom období dejisko pre výstavbu kľúčových infraštruktúrnych projektov. V súčasnosti prebieha pracovný ruch len na menšom projekte – dva a pol kilometra dlhom diaľničnom privádzači a úseku D1, ktorý je pred Višňovým. Menší projekt privádzača za zmluvnú cenu takmer 14 miliónov eur však môže vyjsť štát pre dodatky až 2,5-krát drahšie a otázny je aj termín výstavby. Stavebník Metrostav totiž predložil ešte v apríli nový harmonogram, ktorý počíta s meškaním. V ňom predpokladal termín sprejazdnenia až o rok v aprí...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-09 19:57:05 - Feat.: - Title: Nikaragua zrušila zmluvu o výstavbe prieplavu medzi dvoma oceánmi
02 - Modified: 2024-05-09 10:42:17 - Feat.: - Title: Nový druh križovatky na Slovensku: Znižuje rýchlosť áut a zámerne ich obmedzuje
03 - Modified: 2024-05-06 11:50:00 - Feat.: - Title: Chorvátsko nasadilo bič na nezodpovedných vodičov. Nové radary netrestajú iba rýchlosť
04 - Modified: 2024-05-05 15:00:51 - Feat.: - Title: Na časti D2 za Kútmi smerom do Bratislavy bude prejazdný len jeden pruh
05 - Modified: 2024-05-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Rysuje sa konečný účet za našu najdrahšiu diaľnicu. Každý kilometer tunela vyjde na 100 miliónov eur