StoryEditor

Podmienky súťaže sú zatiaľ príliš nekonkrétnee

19.11.2019, 23:00
Toto je jeden z najneefektívnejších spôsobov, ako písať súťaž, pretože čím sú zmluvné podmienky menej konkrétne, tým drahšie si jednotliví záujemcovia vykalkulujú výkon, povedal bývalý šéf sekcie železničnej a kombinovanej dopravy na ministerstve Jiří Kubáček.

Ako hodnotíte súťaže na železničné trate v rámci liberalizácie? Naposledy sa uzavrela Bratislava – Komárno.
Voči tejto súťaži mám asi najmenej námietok. Už dnes je tam celkom slušný rozsah dopravy, ktorý by mohol byť aj zachovaný. Táto súťaž má zmysel. Ostatné majú problém, že sa súťaži v situácii, keď nie je hotový plán dopravnej obsluhy a nie je úplne jasne definované miesto železnice v dopravnom systéme v kraji. Bavíme sa o tratiach Moldava – Košice a Žilina – Rajec, kde dodnes nie je jasné, aký rozsah dopravy tam má byť alebo...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-18 05:30:00 - Feat.: - Title: Analytička pre verejné politiky: Kus pokory neuškodí vedcom, systému ani antisystému 02 - Modified: 2024-05-17 08:28:50 - Feat.: - Title: Ivana Gáborík: „Slzy sa mi kotúľajú po tvári na počkanie,“ hovorí v exkluzívnom rozhovore pre Evitu 03 - Modified: 2024-05-14 13:43:10 - Feat.: - Title: Poslanec Hlasu pre HN: Národniarom pri umeleckom fonde nerozumiem. Obávam sa toho, s čím prídu ďalej 04 - Modified: 2024-05-10 22:00:00 - Feat.: - Title: Majiteľ Viech Vojtěch Záhorský: Baví ma tvoriť priestory na výmenu názorov 05 - Modified: 2024-05-10 22:00:00 - Feat.: - Title: Máte v pláne si poistiť fotovoltiku? Pripravte sa, že ročne budete platiť až 12-tisíc eur (rozhovor)
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
18. máj 2024 20:26