StoryEditor

Zrýchlenie Hlavnej stanice vyjde na 140 miliónov

14.06.2019, 00:00
Železnice a Bratislava rokujú aj o schátranej budove a námestí pred stanicou

Nástojčivé otázky, kedy a za koľko by sa Bratislava mohla dočkať novej Hlavnej železničnej stanice, sú o čosi bližšie odpovediam. Nová štúdia realizovateľnosti Dopravného uzla Bratislava potvrdzuje, že jej rekonštrukcia je nevyhnutná. A to nielen pre zlepšenie imidžu mesta, ale v prvom rade aj pre zlepšenie kvality železničnej dopravy na jeho území. S komplexnou rekonštrukciou počítajú všetky varianty reorganizácie bratislavských železníc, ktoré analytici navrhli. Ak by sa Železnice rozhodli vzdať výstavby novej stanice Filiálka na Trnavskom mýte, práce na obnove Hlavnej stanice by sa po...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-09 19:57:05 - Feat.: - Title: Nikaragua zrušila zmluvu o výstavbe prieplavu medzi dvoma oceánmi 02 - Modified: 2024-05-09 10:42:17 - Feat.: - Title: Nový druh križovatky na Slovensku: Znižuje rýchlosť áut a zámerne ich obmedzuje​ 03 - Modified: 2024-05-06 11:50:00 - Feat.: - Title: Chorvátsko nasadilo bič na nezodpovedných vodičov. Nové radary netrestajú iba rýchlosť 04 - Modified: 2024-05-05 15:00:51 - Feat.: - Title: Na časti D2 za Kútmi smerom do Bratislavy bude prejazdný len jeden pruh 05 - Modified: 2024-05-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Rysuje sa konečný účet za našu najdrahšiu diaľnicu. Každý kilometer tunela vyjde na 100 miliónov eur
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
13. máj 2024 22:41