V dňoch 21. a 22. júna sa už po štvrtýkrát stretli odborníci a manažéri z odvetvia polygrafie a súvisiacich odvetví na svojej konferencii PrintProgress tradične v Trnave. Konferencia s ústredným sloganom „Polygrafia budúcnosti – High-Tech umenie“ sa svojím obsahovým zameraním orientovala predovšetkým na súčasné trendy odvetvia, medzi ktoré vystupujúci odborníci zaraďovali modernizáciu, digitalizáciu, inovatívnosť a kreativitu. Týmto polygrafia ešte viac ovplyvňuje súvisiace odvetvia, ako napríklad reklamný priemysel a vydavateľskú činnosť.
Z ofsetovej na digitálnu tlač
Väčšina zamestnávateľov zastáva názor, že pri rozhodovaní medzi ofsetovou a digitálnou tlačou záleží na okolnostiach, v akom množstve, formáte a kvalite zákazník daný tlačový produkt vyžaduje. Podľa Martina Bělíka, marketingového a produktového manažéra spoločnosti DataLine Technology, ak ide o väčšie množstvo nepersonalizovanej tlače, je efektívnejšie využiť tlač ofsetovú.
Čo sa t...
Zostáva vám 85% na dočítanie.