Tunel VišňovéPavol Funtál
StoryEditorDiaľničiari: za Višňové hrozí pokuta až dva milióny eur
Taliansko-slovenské združenie Salini Impregilo a Dúha žiadalo v minulosti o predĺženie termínu.
Začiatok príbehu najdlhšieho diaľničného tunela na Slovensku siaha ešte do minulého tisícročia. Vtedy po prvýkrát poklepal jeho základný kameň premiér Vladimír Mečiar. Definitívnu bodku za budovaním Višňového malo dať prerazenie oboch 7,5 kilometra dlhých rúr tunel...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-09 10:42:17 - Feat.: - Title: Nový druh križovatky na Slovensku: Znižuje rýchlosť áut a zámerne ich obmedzuje
02 - Modified: 2024-05-06 11:50:00 - Feat.: - Title: Chorvátsko nasadilo bič na nezodpovedných vodičov. Nové radary netrestajú iba rýchlosť
03 - Modified: 2024-05-05 15:00:51 - Feat.: - Title: Na časti D2 za Kútmi smerom do Bratislavy bude prejazdný len jeden pruh
04 - Modified: 2024-05-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Rysuje sa konečný účet za našu najdrahšiu diaľnicu. Každý kilometer tunela vyjde na 100 miliónov eur
05 - Modified: 2024-05-02 11:50:00 - Feat.: - Title: Stopka pre inváziu čínskych elektromobilov: EÚ by musela uvaliť mimoriadne vysoké clá