StoryEditorReťazce pretláčajú vlastné značky. Darí sa im najmä so základnými potravinami
Lacnejšie alternatívy výrobkov znižujú marže ich producentom. Na pultoch obchodov majú už štvrtinové zastúpenie, pričom sa budú ďalej rozširovať.
Pri nakupovaní rozhoduje často najmä cena, a preto obchodné reťazce stále rozširujú ponuku výrobkov, ktoré predávajú pod vlastnou značkou. Podľa najnovšieho prieskumu agentúry Go4Insight v spolupráci s Potravinárskou komorou Slovenska ide o každú štvrtú potravinu v našich predajniach. „Vlastné značky zásadne napomáhajú k zlepšeniu povedomia o spoločnosti, ktorá ich vlastní. Vyvolávajú opakované nákupy, ak je zákazník s kvalitou a cenou spokojný,“ vysvetľuje tento trend prodekan Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave Jozef Orgonáš. Len za posledných šesť rokov sa ich objem zvýšil takme...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-10 13:55:54 - Feat.: - Title: Nové výsledky reťazcov s potravinami: značka, ktorá stavila na online predaj, prekonala tradičného hráča
02 - Modified: 2024-05-11 12:30:00 - Feat.: - Title: Čoraz viac ľuďom sa v dospelosti objavuje alergia na potraviny. Čo sa to s nami deje a prečo je za tým aj prílišná hygiena?
03 - Modified: 2024-05-07 07:14:01 - Feat.: - Title: Tržby maloobchodu v marci vzrástli o pol percenta, najpomalšie od začiatku roka
04 - Modified: 2024-05-03 13:10:14 - Feat.: - Title: Potraviny sú drahšie na celom svete, najviac bolo zasiahnuté mäso
05 - Modified: 2024-05-04 22:00:00 - Feat.: - Title: Vajcia, zeleninu a už vôbec nie hydinové mäso: Ak vám zaleží na zdraví, tieto potraviny neohrievajte