Metropola severu má dostať modernejšiu trať a nový nadjazd. Časť stavby však už dva roky brzdia nevysporiadané pozemky.
Jeden z najdrahších železničných projektov v histórii Slovenska nenapreduje podľa predstáv štátu. Modernizácia dôležitého žilinského uzla, ktorý prepája smer na Bratislavu, Košice, Česko a Poľsko, už dva roky viazne na pozemkoch, ktoré stále nie sú vysporiadané.
Tie zdržujú výstavbu nadjazdu nad traťou, ktorý má prepojiť Ulicu 1. mája s Ľavobrežnou. Pôda, ktorá čaká na skúpenie, je pod autobusovou stanicou známeho miestneho biznismena Georgea Trabelssieho.
Železnice sa k pozemkom snažia dostať, no k dohode s majiteľom však stále nedošlo. Nevysporiadané parcely pritom predstavujú len malú časť stavby.
Lenže začatie prác na premostení je bez nich nemožné, pretože sú potrebné na získanie stavebného povolenia.
Demontáž druhej staničnej koľaje žele...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-09 10:42:17 - Feat.: - Title: Nový druh križovatky na Slovensku: Znižuje rýchlosť áut a zámerne ich obmedzuje
02 - Modified: 2024-05-06 11:50:00 - Feat.: - Title: Chorvátsko nasadilo bič na nezodpovedných vodičov. Nové radary netrestajú iba rýchlosť
03 - Modified: 2024-05-05 15:00:51 - Feat.: - Title: Na časti D2 za Kútmi smerom do Bratislavy bude prejazdný len jeden pruh
04 - Modified: 2024-05-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Rysuje sa konečný účet za našu najdrahšiu diaľnicu. Každý kilometer tunela vyjde na 100 miliónov eur
05 - Modified: 2024-05-02 11:50:00 - Feat.: - Title: Stopka pre inváziu čínskych elektromobilov: EÚ by musela uvaliť mimoriadne vysoké clá