StoryEditor

Influencer vám produkt nezachráni

27.09.2017, 00:00
Technológie ovplyvnia nielen komunikáciu značiek, ale najmä správanie spotrebiteľa.

Influenceri, ktorí dnes nechýbajú v modernom mediamixe nejedného zadávateľa. Taká bola hlavná téma včerajšej konferencie Online summit, ktorá je už tradične zameraná na trendy v online marketingu.

Celebrita alebo influencer
Úvod konferencie patril Michaelovi Olayemu z londýnskej agentúry Dare, ktorá patrí pod spoločnosť Oliver. Tá na Slovensku tvorí napríklad kampane pre O2. Michael ponúkol zaujímavý pohľad do budúcnosti z hľadiska technológií.

Hovoril o tom, ako technológie ovplyvnia nielen komunikáciu značiek, ale najmä správ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-27 22:00:00 - Feat.: - Title: Slováci naskočili na novú finančnú vlnu z Wall Street. Konzervatívne myšlienky zahodili za hlavu 02 - Modified: 2024-05-26 22:10:26 - Feat.: - Title: Obdobie rastu na trhoch sa neskončilo, portfólio manažéri vidia potenciál v akciách, dlhopisoch aj realitách 03 - Modified: 2024-05-19 07:00:00 - Feat.: - Title: Gay kňaz kulturista valcuje Instagram. Vo svojich videách sa snaží šíriť jednoduché ale silné posolstvo 04 - Modified: 2024-05-06 13:36:03 - Feat.: - Title: Majú spolupráce so svetovými značkami a milióny followerov. Infuencerov, ktorých vytvorila umelá inteligencia, pribúda 05 - Modified: 2024-04-19 14:28:02 - Feat.: - Title: Už žiadna bagetejšn. Attila Végh doplatil na svoje ostré vyjadrenia, spoluprácu s ním nepredĺži ani známa bagetáreň
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
03. jún 2024 00:43