Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook

Mala to byť motoristická udalosť roka. Finiš pri výstavbe nultého obchvatu však zatienila absencia križovatky D1 a D4, ktorú začali diaľničiari súťažiť len prednedávnom. Zmätky však nastali aj pri odovzdávaní úsekov, ktoré zhotoviteľ D4 a R7 deklaruje dlhšie ako stavebne hotové. Posledných asi 15 kilometrov bratislavského obchvatu malo byť spustených naraz, a to tento víkend.

​Po niekoľkých protichodných vyjadreniach zo strany ministerstva aj Španielov sa nakoniec v nedeľu otvorili len štyri kilometre novej diaľnice, z toho veľkú časť predstavuje súmostie s Lužným mostom cez Dunaj.

„Škoda, že to nie je úplne dokončené. Je to také typicky slovenské,“ povedal cyklistický nadšenec z Podunajských Biskupíc, ktorý sa však z novej možnosti pre výpravy do Rakúska teší. Kým na dvoch kolesách bol nový most prístupný už od rána, autá sem pustili policajti až podvečer.

Celý obchvat v októbri

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 75% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.