Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
12.06.2017, 18:01

Reklamná agentúra hľadá skutočnú pravdu o Rómoch: na internete panuje zmätok

Reklamná agentúra hľadá skutočnú pravdu o Rómoch: na internete panuje zmätok
Zdroj: skutocnapravda.sk

Bude na Slovensku v roku 2050 viac bielych alebo Rómov? Táto a podobné otázky majú v kvíze upozorniť na stereotypy, ktoré sa o menšine u nás šíria. Reklamná agentúra Visibility ho zverejnila na webe, ktorý na prvý pohľad vyzerá ako konšpiračná stránka.

Jej obsah vychádza z bežných predsudkov a séria otázok slúži aj na dobrú vec. Za nesprávne odpovede prispeje agentúra rodičom rómskeho dievčaťa s ťažkou chorobou. 

Stránka sa dostala do finále výzvy prezidenta Andreja Kisku proti extrémizmu. Okrem reklamnej agentúry sa zapojilo viac ako sto projektov, ktoré ponúkali svoje riešenia boja proti extrémizmu u nás. 

"Jednou z vecí, čo nás skutočne trápi, je, že nám rastie extrémizmus. A čo je pre mňa ako prezidenta veľmi smutné, že extrémistov sú pripravení a ochotní voliť veľmi často hlavne mladí ľudia," povedal Andrej Kiska na dnešnom vyhlásení najlepšieho projektu. 

Z celkových 139 zaslaných návrhov nakoniec zvíťazil projekt #somtu, ktorého hlavnou iniciátorkou je Veronika Pavlíková Klindová. Na projekte pracoval osemčlenný tím. Viac o výzve aj víťazovi sa dočítate v nasledujúcom článku.

Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.