Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
05.08.2014, 00:00

Podozrenia by mali vedieť politici vysvetliť

Rozhovor

Pravicový volič je vždy citlivejší na správy takého typu, ako sa objavili pri financovaní prezidentskej kampane Radoslava Procházku. Na druhej strane racionálnejšie sa pozerá na volebné preferencie, tvrdí pre HN odborník na politický marketing Petros Michopulos.

 

Po zverejnení nahrávky o financovaní kampane Radoslava Procházku klesli preferencie jeho strany o päť percent. Dá sa takýto prepad reálne pripisovať práve na vrub uniknutých informácií?

Určite, každá zlá správa odoženie nejakých voličov. Zlé správy voliča, samozrejme, neprilákajú a odzrkadľuje sa to aj na horších preferenciách.

Procházka sa radí na pravú časť politického spektra. Dá sa teda z týchto čísel odčítať fakt, že pravicový volič je na podobné pochybnosti citlivejší ako ľavicový?

Myslím si, že pravicový volič je vždy ci

Nenechajte sa obmedzovať

Tento článok je súčasťou exkluzívneho obsahu HN. Pokiaľ si ho chcete dočítať do konca, predplaťte si jeden z troch nasledujúcich balíkov

Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.