StoryEditor

Fica a Smer "vyrábali" aj Američania

03.03.2010, 19:00
Na víťazstve Smeru-SD vo voľbách v roku 2006 a schopnosti jej lídra "hovoriť" s voličmi je aj výrazný rukopis renomovanej americkej agentúry Penn, Schoen & Berland.

Robert Fico sa tak podľa informácií HN dostal do spoločnosti jej exkluzívnych klientov ako Bill Clinton, Tony Blair, či Silvio Berlusconi.


Tip od ČSSD
„Radili sme Smeru vo volebnej kampani nájsť základnú stratégiu a umiestnenie strany,“ potvrdila HN americká agentúra, ktorá riadi volebné kampane špičkových svetových politikov. Zabezpečuje pre nich prieskumy verejnej mienky, vyberá volebnú stratégiu, radí, ako sa prihovárať voličovi.

O spolupráci Smeru s Američanmi sa doteraz nevedelo. Ich služby využíva aj partnerská česká strana Smeru – ČSSD Jiřího Paroubka. Smer získal tip na agentúru podľa všetkého práve od nej.

„My sme boli prvou stranou, ktorá s nimi spolupracovala a doporučili sme ich našim slovenským partnerom,“ vyhlásil pre HN volebný manažér ČSSD Jaroslav Tvrdík. Koľko ich stojí politický marketing od renomovanej firmy, ktorú označil za najlepšiu vo svojej brandži, povedať nechcel.


Viac o téme nájdete v zajtrajších
Hospodárskych novinách.

menuLevel = 1, menuRoute = slovensko, menuAlias = slovensko, menuRouteLevel0 = slovensko, homepage = false
18. apríl 2024 10:17