Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook

Do lavíc sa vrátili v apríli po siedmich mesiacoch online výučby. Dve žiačky druhého stupňa nemali prvé dva týždne žiadne testy a postupne sa vracali ku klasickému rozvrhu. Potom sa však začalo intenzívne preverovanie vedomostí. „Stále hovoria, ako toho majú teraz veľa, aj dve, tri písomky v jeden deň,“ hovorí ich mama Simona Pápayová.

Rezort školstva totiž odporučil po dištančnom vzdelávaní mierny rozbeh. Pod tlakom tak boli aj samotní učitelia, ktorí potrebovali doplniť známky ku koncoročnej klasifikácii. Keďže odporúčané slovné hodnotenie u starších detí nie je ideálnym riešením, školy majú problém nájsť kompromis.

Školám chýbajú informácie

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 87% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.