Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook

Ešte začiatkom roka to vyzeralo na severnej časti vznikajúceho nultého obchvatu sľubne. Prácam malo stáť v ceste len nedokončené križovanie dvoch diaľnic D1 a D4, na ktorom medzičasom Národná diaľničná spoločnosť potrebnú časť dokončila a koncesionár sa na časti stavby pohybuje už mesiac.

Vysvitlo však, že je tu ďalší bod, ktorý robí španielskym staviteľom vrásky na čele. Ním je križovatka v Rači, ktorej príprava síce vizuálne napreduje, ale narazila na skládku. Zhotoviteľ sa s problémom borí od leta minulého roka, keď požiadal dotyčné úrady o odstránenie zavadzajúceho materiálu.

Ľady sa tu pohli až v apríli, keď zodpovedný okresný úrad po usmernení envirorezortu určil osobu, ktorá má za materiál zodpovedať.

​“Rozhodnutie o určení osoby povinnej zabezpečiť zhodnotenie alebo zneškodnenie časti predmetného odpadu bolo vydané dňa 1. apríla 2021 a momentálne čaká na správoplatnenie,” odkázalo tlačové oddelenie ministerstva vnútra s tým, že nadobudne právoplatnosť 15 dní po doručení a následne sa môže začať s odstraňovaním.

Podľa informácií HN by mala firma na odpratanie materiálu dostať 30 dní.

Ide o známu firmu

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 58% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.