Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
06.03.2021, 00:00

Zákazníci sa správajú úplne inak. Témou je teraz Matovič, tvrdí predavačka Petra

Zamestnanci obchodných reťazcov sa počas pandémie stali jednou z mála skupín, s ktorými mohli prísť ľudia denne do kontaktu.

Nakupovanie v obchodoch
Zdroj: TASR/F. Iván

Petra Galová prekonala začiatkom minulého roka ťažký zápal pľúc. S chorobou bojovala vyše mesiaca, takže do školy sa vrátila na prelome februára a marca. No iba na týždeň. Brány zariadení sa totiž už 16. marca, teda po desiatich dňoch od potvrdenia vírusu u prvého Slováka, zatvorili.

Výnimkou nebola ani Súkromná hotelová akadémia HaGMa v Podunajských Biskupiciach, ktorú Petra navštevovala. „Keďže sme všetci dúfali, že situácia sa dá rýchlo do poriadku, vyučovanie cez internet u nás v praxi nefungovalo,“ rozpráva.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 88% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.