°C
Sledujte nás na Instagrame
@hospodarske_novinyObmedzujú schopnosť vnímať okolie, zatieňujú historické budovy, domy aj pohľad na prírodu. Sú všade, pri prechádzke mestom, pri jazde po diaľnici, dokonca aj na dopravných prostriedkoch.
Reklamné pútače roky trápia slovenské mestá, ktoré si nevedia rady s tým, aké pravidlá určiť a ako ich racionálne obmedziť. Samosprávy sa však rozhodli bilbordy lepšie regulovať. Vizuálneho smogu, ktorý sa nechcene objavuje všade, kam oko dohliadne, tak bude čoraz menej.
Regulácia reklamných stavieb sa totiž stáva súčasťou politík miest. Odstraňujú čierne stavby na mestských pozemkoch aj na fasádach budov. Z
Bratislavy počas tohto roka napríklad zmizlo takmer 200 reklamných plôch. Podobne na tom sú aj Nitra, Žilina, Hlohovec alebo Trenčín. Narážajú však na problém s legislatívou aj na zdĺhavosť procesov.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 79% na dočítanie.
Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Denný prehľad správ emailom
Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.