°C
Sledujte nás na Instagrame
@hospodarske_novinyPo voľbách majú víťazné strany približne pol roka väčšie preferencie, pretože väčšina ľudí sa rada stotožňuje s víťazom. Tak pre HNtelevíziu zdôvodnil nárast preferencií OĽaNO v prieskume agentúry AKO jej šéf, politický analytik Václav Hřích.
"V súvislosti s tým, aká je teraz nešťastná situácia, sú predstavitelia vlády a jednotlivých ministerstiev relatívne vo vysokej intenzite v médiách, pričom ľudia majú záujem o tieto informácie," hovorí Hřích o ďalšom dôvode nárastu podpory hnutia premiéra Igora Matovočia.
Smeru sa darí
Predstavitelia novej vládnej koalície tak majú vďaka koronavírusovej kríze oveľa väčší mediálny priestor, ako za bežných okolností v období krátko po voľbách.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 64% na dočítanie.
Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Denný prehľad správ emailom
Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.