Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
12.11.2019, 12:26

Na celom Slovensku nefungujú v klientskych centrách kiosky

Slovenská pošta ako správca systému problém rieši.

Klientske centrum
Zdroj: Ministerstvo vnútra

Na celom Slovensku momentálne nefungujú platobné terminály - kiosky Slovenskej pošty v klientskych centrách a pracoviskách ministerstva vnútra.

Informoval rezort vnútra s tým, že Slovenská pošta ako správca systému problém rieši.

"Občania na našich pracoviskách môžu v týchto chvíľach na úhradu správneho poplatku použiť potvrdenia o úhrade správneho či súdneho poplatku zakúpené na vybraných pobočkách Slovenskej pošty či prostredníctvom webovej aplikácie eKolok na webovej stránke https://m.ekolky.gov.sk, rovnako môžu platiť prostredníctvom mobilnej aplikácie eKolok," radí ministerstvo vnútra.

Podrobnejšie informácie a možnosti úhrady správnych poplatkov nájde verejnosť na stránkach Slovenskej pošty https://www.posta.sk/sluzby/platobny-system-e-kolok.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.