Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook

Zatiaľ čo doposiaľ počas predvolebného obdobia oslovovali z bilbordov Smeru potenciálneho voliča známe tváre vedenia strany, v súčasnosti to tak zatiaľ nie je. Namiesto premiéra a podpredsedu Petra Pellegriniho či predsedu Roberta Fica "marketéri" strany stavili na idey, tváre vplyvných straníkov tak sú zatiaľ v úzadí.

"Nevybavuje sa mi teraz, že by sme v kampaniach robili bilbordy bez tvárí hlavných predstaviteľov," priznal pre HN exminister kultúry za Smer a bývalý ideológ strany Marek Maďarič, ktorý stranu v októbri 2018 opustil.

Zdroj: Facebook/SMER - SD

Idey verzus Fico a Pellegrini

Idylická rodinka na prechádzke v lese budí dojem harmónie a jednoty. Na pravej strane predvolebného bilbordu prehovára do duší voličov stručný odkaz: "Ochránime sociálny štát". V pravom dolnom rohu svieti logo vládneho Smeru-SD. Napriek tomu, že v médiách rezonujú najmä najvplyvnejší "smeráci" Pellegrini a Fico, strana odštartovala kampaň bez dôrazu na známe tváre.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 75% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.