Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
12.09.2019, 00:00

Čo môže rozhodnúť voľby? Hlavnou témou bude Kočner, tvrdí politický marketér

Dobrí politici potrebujú mať egá, ak chcú byť lídrami. Tvrdí to odborník na marketing Michal Ruttkay v rozhovore o predvolebnej činnosti strán.

Smer má podľa prieskumov najviac percent. Hlavná myšlienka jeho doterajšej kampane je – Ochráňme sociálny štát. Je to dobré heslo?
Komunikačný koncept je určitá skladačka alebo mozaika. Ako samotné heslo sa to veľmi hodí k danej strane. Ale je tam nekonečná skladačka toho, čo vidíme. Cez to vizuálne, čo je verejný outdoor, ako sú bilbordy a vyjadrenia, ktoré sú rodinne a seniorsky orientované, až po jednotlivé vyjadrenia predsedu strany alebo predsedu vlády.

Na Facebooku Smer dosť intenzívne komunikuje vzťah premiéra Petra Pellegriniho a predsedu strany Roberta Fica. Zverejňujú ich fotografie, kde sa smejú, alebo si podávajú ruky. Snažia sa navodiť atmosféru, že medzi nimi nie sú žiadne konflikty?
Pochopili, že musia byť jednotní. Elektorát majú jeden a tým hlavným magnetom vo voličskom rozhodovaní je predseda strany. A zase pre istú skupinu, takých odvážnejších voličov Smeru, je pán Pellegrini tým magnetom. Oni sa snažia spraviť taký ideálny mix, aby strana neskončila rozpoltená. Hrajú veľmi dobre na pokus o jednotu, čo sa napríklad iným stranám až tak nedarí.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov a získajte neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu s ktorým vám nič neunikne.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.