Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
18.07.2019, 00:00

Známy politický marketér pomenoval, prečo má SaS problém

  • S politickým marketérom Michalom Novotom sme sa v HNtelevízii rozprávali o kampani pred blížiacimi sa parlamentnými voľbami.
  • Kedy sa v praxi začína kampaň pred parlamentnými voľbami?
  • Zohrá v nej významnú úlohu antikampaň?
  • A prečo zmenila SaS svoju komunikáciu?
  • Odpovede sa dozviete v rozhovore.

Koaličná zmluva sa končí v septembri, no vyzerá to tak, že sa predvolebný boj už začal. Podľa politického marketéra Michala Novotu sa kampaň začína minútu po tom, čo sú ohlásené výsledky posledných volieb.

„Takže sme už vlastne tri a pol roka v kampani,“ myslí si. Konfrontácia však začne byť väčšia v najbližších dňoch. „Dá sa očakávať, že jeseň bude horúca a zima bude tak horúca, že ani nenasneží,“ hovorí o boji o voliča Novota v HNtelevízii. Dôvodom je najmä veľký počet novovzniknutých strán.

Pred pár dňami bol novelizovaný zákon o volebnej kampani. Stalo sa tak expresne rýchlo za menej ako 24 hodín. Po novom tak strany budú môcť za jedno volebné obdobie získať na daroch 3,5 milióna eur a ani o cent viac.

89% zľava na digitálne predplatné.

Aj vďaka novembru 1989 môžeme slobodne písať a preto vám dávame zľavu 89% na digitálne predplatné. #slobodaniejesamozrejmost

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.