Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
07.05.2019, 00:00

Matečnej zákon robí problémy aj výrobcom

Povinnosť uvádzať polovicu slovenských výrobkov v reklamných materiáloch spôsobuje podnikateľom v praxi problémy. Dochádza totiž k rôznym výkladom nariadenia.

Matečnej zákon robí problémy aj výrobcom
Zdroj: Dreamstime

Medzinárodná potravinárska firma Nestlé chcela spropagovať svoje výrobky v sieti prevádzok predávajúcich drogériový tovar prostredníctvom reklamných materiálov. Konkrétne išlo o dojčenskú výživu BEBA. Obchodná sieť jej však tieto materiály odmietla umiestniť vo svojich predajniach, a to z dôvodu, že by porušila zákon o neprimeraných podmienkach v obchode s potravinami z dielne ministerstva pôdohospodárstva. Ak by totiž Nestlé malo postupovať podľa zákona, muselo by na pútači reklamovať aj produkt vyrobený na Slovensku.


Zákon je účinný od minulého týždňa a dodávateľom aj odberateľom určuje povinnosť zabezpečiť, že najmenej pol

89% zľava na digitálne predplatné.

Aj vďaka novembru 1989 môžeme slobodne písať a preto vám dávame zľavu 89% na digitálne predplatné. #slobodaniejesamozrejmost

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.