Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook

Čaputová všetky peniaze neminie, tím sa chce zamerať na online


Kandidátku počas celej kampane výrazne podporuje Progresívne Slovensko. Jeho podpredseda Michal Truban už investoval do propagácie viac ako 30-tisíc eur.
Nákladná kampaň, ktorá sa podobá na tie, ktoré môžeme sledovať v zahraničí. Tak marketéri hodnotia propagáciu kandidátky na prezidentku Zuzanu Čaputovú. Taká prezentácia však niečo stojí, jej tím už preto minul takmer celý zákonom stanovený, polmiliónový limit, týždeň pred prezidentskými voľbami jej tak ostáva už len 30-tisíc. Čaputová sa však môže spoľahnúť na podporu tretích strán, každá z nich totiž môže na propagáciu kandidátky minúť ďalších 100-tisíc eur. Na podporu Čaputovej sa ako tretie strany zaregistrovalo Progresívne Slovensko, jeho podpredseda Michal Truban, ale aj člen jej kampaňového tímu Michal Styk.


Polmiliónová kampaň
Kandidátka tak má ešte rezervu ďalších 300-tisíc eur, vďaka tretím stranám. Z tohto balíka už stihla jej spriaznená strana, ktorá ju nominovala, minúť 400 eur na p

Nedozvedeli ste sa všetko?

Predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov a získajte neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu s ktorým vám nič neunikne.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.