StoryEditor

Chýbajúce gesto či ohrozená reputácia. Marketéri hodnotia, kde musia Čaputová a Šefčovič ešte zabrať

Traja skúsení ľudia z marketingovej brandže sa podrobne pozreli na výzvy pre prezidentských kandidátov.

Ruttkay: Najviac budú potrebné investície do hláv

V jednom prípade udržať víťaznú eufóriu, v druhom nájsť originálne riešenie na zvrat zle rozohratej šachovej partie. To sú podľa Michala Ruttkaya, riaditeľa agentúry Creo/Young & Rubicam, hlavné oblasti, do ktorých by mali kandidáti investovať v druhom kole.

V tíme víťazky prvého kola Zuzany Čaputovej, ktorej kampaň analytici zhodne označujú ako veľmi kvalitnú, vidí Ruttkay priestor na zlepšenie v rozhodnosti a asertívnosti.

​„Absentuje konkrétna vízia, čo nás, občanov, s takouto prezidentkou čaká. Tu by malo byť kľúčové vybrať a skonkretizovať niektoré zásadne prezidentské pozície,“ tvrdí marketér s tým, že by zároveň jej tím mal udržať volebnú mobilizáciu a ubrať z výstupov, ktoré pôsobia ublížene a nešťastne....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-18 11:12:24 - Feat.: - Title: Čaputová povýšila a vymenovala generálov ozbrojených síl 02 - Modified: 2024-04-17 16:17:47 - Feat.: - Title: Prezidentka sa rozlúčila s Nitrianskym krajom symbolicky na zámku 03 - Modified: 2024-04-16 12:44:58 - Feat.: - Title: Čaputová poďakovala Dudovi za spoluprácu počas náročného obdobia. Dostala najvyššie štátne vyznamenanie 04 - Modified: 2024-04-13 22:00:00 - Feat.: - Title: Výroky politikov: Fico spustil kritiku na všetky strany. Šimečka ho vyzval, aby prestal okolo seba kopať 05 - Modified: 2024-04-11 12:03:33 - Feat.: - Title: Nie je v poriadku útočiť na dôstojnosť človeka, ohradila sa Čaputová proti vulgárnym nadávkam
menuLevel = 1, menuRoute = naslovnica, menuAlias = naslovnica, menuRouteLevel0 = naslovnica, homepage = true
18. apríl 2024 17:22