Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
11.07.2018, 00:00

ZSSK láka do vlakov kampaňou za desiatky tisíc

Od júna jazdí do Bratislavy približne 50 nových súprav, ktoré potrebuje štátny dopravca zaplniť. Odborník tvrdí, že reklama musí byť adresnejšia.

ZSSK láka do vlakov kampaňou za desiatky tisíc
Zdroj: HN/ Pavol Funtál

Najskôr nové spoje, potom kampaň. Železničná spoločnosť Slovensko sa rozhodla v priebehu leta investovať a propagovať nové spojenia Bratislavy s neďalekými mestami, ktoré fungujú presne mesiac. Novým vlakom predchádzal dlhoročný lobing magistrátu a kraja, no pred zmenou grafikonu Železničná spoločnosť Slovensko o novinkách informovala len sporadicky.

Tisíce do nových vlakov
„Je veľká škoda, že zo strany médií ani Železničnej spoločnosti Slovensko som nezachytil adekvátnu kampaň,“ okomentoval pre HN zavedenie nových liniek dopravný analytik Jozef Drahovský. Začiatkom leta sa štátny dopravca rozhodol do rozširovania povedomia o vlakoch investovať nemalé peniaze. „Železničná spoločnosť Slovensko vynaložila na spropagovanie prímestských vlakov medzi Bratislavou a Sencom a Bratislavou a Trnavou celkovo takmer 54 500 eur,“ vyčíslil hovorca dopravcu Tomáš Kováč.

Za túto sumu si ZSSK zaplatila reklamu v tlačených médiách, rozhlase, webových portáloch a tradičnú bilbordovú kampaň v regiónoch, ktorých sa novinky dotkli. Na propagáciu vlastnej značky vy

Nedozvedeli ste sa všetko?

Predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov a získajte neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu s ktorým vám nič neunikne.

Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.