StoryEditor

Hlavné mesto na koľajach sa odkladá

15.03.2018, 23:00
Magistrát chce využiť desiatky kilometrov železničných tratí. Odborník upozorňuje, že verejnej doprave chýba koncepčnosť.

Každodenný boj s kolónami. Obyvatelia blízkych miest a odľahlých mestských častí Bratislavy strávia denne cestovaním do centra mesta aj viac ako hodinu. Zápchy sa ráno a podvečer tvoria na takmer všetkých kľúčových ťahoch, mostoch aj obchvate.

Kľúčové Trnavské mýto
Dopravné riešenie Bratislavy je vo vlakoch. Zhodujú sa na tom primátor mesta Ivo Nesrovnal a bratislavský župan Juraj Droba. „Bratislava má na svojom území viac ako 80 kilometrov nevyužitých železničných tratí, preto vedenie mesta tlačí aj na vládu a príslušné štátne inštitúcie kvôli posilneniu a rozvoju koľajovej do...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-25 08:03:18 - Feat.: - Title: Novou šéfkou bratislavskej dopravnej komisie bude viceprimátorka Tatiana Kratochvílová 02 - Modified: 2024-04-25 06:19:05 - Feat.: - Title: Vodiči pozor: Na D2 na vjazde do Bratislavy z Malaciek sa zdržíte hodinu 03 - Modified: 2024-04-23 14:02:16 - Feat.: - Title: Bratislavský Slovnaft čakajú v najbližších týždňoch odstávky. Potrvajú až do polovice júna 04 - Modified: 2024-04-24 13:18:02 - Feat.: - Title: Šofér bratislavskej električky Marek: Za meškanie často môžu ľudia. Ak vás vodič nepočká, nemusí to byť len jeho škodoradosť 05 - Modified: 2024-04-22 12:24:40 - Feat.: - Title: Vallov údiv: Primátor Bratislavy to prehnal a už to asi aj vie (komentár)
menuLevel = 1, menuRoute = slovensko, menuAlias = slovensko, menuRouteLevel0 = slovensko, homepage = false
25. apríl 2024 19:46