Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook

Nové vedenie diaľničiarov a rezortu dopravy dostalo na stôl hlavolam vo forme križovatky diaľnic D1 a D4. Tú musia postaviť za premávky, čo však pri možnom skracovaní lehôt pre výstavbu nepomáha.

Kameňom úrazu je fakt, že celú D1 musia v tomto bode zdvihnúť. Kompetentní donedávna deklarovali, že na obchádzkových trasách sa počíta s vedením dopravy v troch a troch pruhoch, dnes pripúšťajú aj drastickejšie riešenie – úplnú uzáveru kľúčovej dopravnej tepny.

Kým donedávna bola jedným z kritérií pre uchádzačov lehota obmedzení, dnes je tento zreteľ už vyňatý a diaľničiari limity pre obmedzenia striktne definovali. V podkladoch sa teda počíta aj s úplnou výlukou dopravy z hlavnej tepny smerujúcej do metropoly zo smeru Trnavy a naopak.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 89% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.