Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
06.10.2017, 00:00

Prezident to berie príliš osobne, hodnotí politický marketér. Kde v komunikácii spravil Kiska chybu?

V HNtelevízii si pozrite rozhovor s politickým marketérom Michalom Novotom.

Už niekoľko týždňov je u nás na pretrase kauza okolo daňových problémov prezidenta Andreja Kisku. Postupne prerástla až do otvoreného konfliktu prezidenta s premiérom Robertom Ficom, ktorý o Kiskovi vyhlásil, že je daňovým podvodníkom.

​Zvládol prezident kauzu z pohľadu komunikácie dobre?

"Kiska tú situáciu v princípe uchopil veľmi správne na začiatku," hodnotí v HNtelevízii politický marketér Michal Novota. "Myslím si, že v tom momente komunikačne mal zrejme s tou kauzou aj skončiť," dodáva.

​Problém z politicko-komunikačného hľadiska podľa Novotu nastal, keď Kiska začal hovoriť o mafiánskom štáte. "Začal byť v tom veľmi osobne nasadený," priblížil.

"Prezident Kiska berie túto kauzu veľmi osobne, veľmi osobne ju komunikuje, i keď to takticky nie je správne," vysvetľuje Novota.

Podľa neho by bolo v Kiskovom záujme "vrátiť sa k tomu stanovisku, ktoré už poskytol. Zopakovať všetky vyjadrenia, ktoré v tejto veci povedal, ale plne sa venovať problémom, ktoré trápia slovenských občanov. Nie tomuto, ktorý naozaj frustruje."

Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.