Na snímke sa tešia futbalisti mníchovského Bayernu. Práve bavorský veľkoklub je jednotkou v rámci komerčných príjmov, keď vlani vygeneroval tržby vo výške 360,5 milióna eur.SHUTTERSTOCK
StoryEditor

Kluby môžu vďaka digitálu zarobiť milióny

03.05.2021, 00:00
Športový marketing/ Podľa nedávnej štúdie spoločnosti PwC môžu futbalové profi kluby výrazne zvýšiť svoje rozpočty a odomknúť si nové príjmové brány. Stačí jediné – viac sa zamerať na prácu s digitálnym obsahom.

Pandémia koronavírusu na jednej strane zasiahla financie futbalových klubov priamo do ich rozpočtového srdca, no na strane druhej prináša aj dostatok príležitostí, ako generovať ešte zaujímavejšie sumy. Stačí len správne zvolená stratégia a inovácie. Tak to aspoň tvrdia autori štúdie System Rebooting, ktorú vykonala poradenská spoločnosť PwC v spolupráci s tech spoločnosťou Horizm.


Nové príjmové toky
Vďaka zlepšenej práci so svojimi digitálnymi aktívami by podľa autorov štúdie mohli špičkové kluby oproti minulosti zvýšiť svoje tržby z tohto segmentu až šesťnásobne. Autori hovoria o sumách v rozpätí...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-10 19:43:40 - Feat.: - Title: Mbappe potvrdil, že na konci sezóny opustí Paríž St. Germain 02 - Modified: 2024-05-10 13:21:22 - Feat.: - Title: Relácia ELEMENTY ženy: Rastislav Magna o 3D analýze chodidla a prečo funkčnosť tenisiek nepodceňovať 03 - Modified: 2024-05-07 09:00:23 - Feat.: - Title: Šport pomáha ľuďom objavovať skryté rezervy a potenciál 04 - Modified: 2024-05-06 08:59:39 - Feat.: - Title: Relácia ELEMENTY ženy: Tréner Tomáš Mihálik o silovom tréningu, čo s boľavým chrbátom a veriť influencerom? 05 - Modified: 2024-05-02 12:09:23 - Feat.: - Title: Víťaz, čo pláva neoblomne proti prúdu a zostáva verný svojej filozofii. Fiľov klub je európsky unikát
menuLevel = 1, menuRoute = sport, menuAlias = sport, menuRouteLevel0 = sport, homepage = false
11. máj 2024 05:30