StoryEditor

Trh je na novú televíziu malý

26.08.2016, 00:00
Autor:
redred
Koncom minulého týždňa priniesli médiá informáciu, že na slovenský trh vstupuje nová televízia. Má ňou byť dcéra
českej skupiny FTV Prima, ktorá sa k nám chystá zatiaľ pod pracovným názvom Prima International. Tento týždeň prenikla na trh informácia o tom, že na český trh sa chystá vstúpiť od septembra s novou stanicou JOJ Family
slovenská JOJ Group.

Akú šancu na úspech má u nás nová televízia? Podľa generálneho riaditeľa RTVS Václava Miku na to, aby bola nová televízia na našom trhu úspešná, musí spĺňať tri podmienky: „Po prvé musí mať vyriešenú distribúciu – mala by mať čo najlepšie pokrytie. Nemenej dôležitý je obsah, alebo povedzme koncept, ktorý je udržateľný na viac rokov, a po tretie musí mať vyriešené financovanie.“ Tieto tri podmienky podľa Miku neplatia iba pre prípadný verejnoprávny tretí program, ale pre akúkoľvek komerčnú televíziu, ktorá chce na trh vstúpiť ako lineárna televízia....
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 1, menuRoute = slovensko, menuAlias = slovensko, menuRouteLevel0 = slovensko, homepage = false
20. apríl 2024 07:33