08.07.2016, 00:00

Perinbaba rozhádala televízie

Slovenský filmový ústav predal Markíze licenciu na štrnásť filmov vrátane populárnej Jakubiskovej rozprávky.

Juraj Jakubisko a neter Igora Luthera
Zdroj: TASR/J. Kotian

Takmer tretina divákov si na Vianoce naladila Markízu, aby si pozreli tradičnú Perinbabu. Konkurenčná Jojka by chcela tento trhák pre seba, a tak vedie boj so Slovenským filmovým ústavom, ktorý licenciu na štrnásť klasických slovenských filmov vrátane Perinbaby Markíze predal.

„Ešte pred uzatvorením licenčnej zmluvy sme apelovali na SFÚ a prejavili veľký záujem o ich nákup. Dostali sme prísľub, že o najlepších filmoch sa bude rokovať, ale nakoniec sme boli z celého procesu vynechaní,“ tvrdí generálny riaditeľ JOJ Group, Marcel Grega. „V prípade poskytnutia príležitosti sme ochotní zaplatiť najmenej o dvadsať percent viac.“ To znamená o stotisíc eur viac.


JOJ chcela súťaž
„Markíza nie je jediným obchodným partnerom tejto inštitúcie. SFÚ spolupracuje so všetkými televíziami,“ komentuje situáciu hovorkyňa Markízy Tatiana Tóthová. Ministerstvo kultúry tiež tvrdí, že svoj sľub splnili. „Slovenský filmový ústav zaslal TV JOJ zoznam štrnástich filmových diel aj s dátumom, odkedy sú k dispozícii,“ povedal pre HN hovorca ministerstva, Jozef Bednár. „TV JOJ vtedy ponúkla menej ako stotisíc, Ma

Nenechajte sa obmedzovať

Tento článok je súčasťou exkluzívneho obsahu HN. Pokiaľ si ho chcete dočítať do konca, predplaťte si jeden z troch nasledujúcich balíkov

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.